sobota, 8 sierpnia 2015

Wishlist-Chciałabym, oj chciała DRESSLINK.COM

Hej moje miłe! Dzisiaj mam dla Was post z innej beczki. Natomiast jak po tytule możecie stwierdzić, że zaczynam swoją pierwszą współprace. Jest to dla mnie wielki sukces i mam nadzieję, że nie zawiodę Was ani firmy.


Firma DRESSLINK.COM jest jedną z nie wielu firm, która kusi cudownymi przecenami, dobrymi jakościowo ubraniami oraz prze de wszystkim kreatywnością. Jak większość tego typu firm prowadzi; blogger program.W Dresslink również spodobało mi się to, że nie ograniczają swoich możliwości i cały czas rozwija się. Sklep ma naprawdę ogromny asortyment i myślę, że każdy jest znaleźć coś dla siebie. Jako jest to sklep ze Wschodu obowiązuje trochę inna rozmiarówka, ale wszystkie wskazówki są wypisane przy danym ubraniu. Zresztą sprawdźcie sami klikając w linki poniżej.

Dresslink chwali się również wielofunkcyjnością, dlatego, że ich produkty są unikalne i można użyć je na mnóstwo sposobów. A szczególnie gadżety, które większość kobiet poszukuje. Nie ma co owijać w bawełnę zapraszam Was na moją wishliste.

Mamy wakacje,wiec będę starać się wybierać bardziej letnie ubrania.

Świetna bluzka, którą można użyć na wiele okazji. Bardzo kobieca, aczkolwiek nadająca się również do bardziej sportowych stylizacji.

Tą koszulkę widziałam już u wielu blogerek. I wydaję mi się być bardzo interesująca, kobieca i prze de wszystkim unikalna.

Uważam, że ta koszulka jest prosta, ale nada całemu stroju super wykończenie. Ładna i unikalna.

Myślę, że sukienka jest bardzo ładna. Nadaję się na wiele wyjść jak i również na plaże. Jest jedną z rzeczy, które można założyć na wiele okazji.

Fajne spodnie, jak na zdjęciu widać są dostępne w równych kolorach. Fajnie leżą na pupie i ciele jak jest pokazane na powyższym zdjęciu.

To moja cała wishlista, jest o wiele więcej produktów z tej strony, które chciałabym, aby zagościły w mojej szafie, ale myślę, że ta 5 to mój mały ' must have '

Jak Wam się spodobał post? Kliknijcie na link rzeczy w, której chcielibyście mnie zobaczyć. A w komentarzu napiszcie jaka jest wishlista.

8 komentarzy:

  1. Ta bluzka z wyciętymi "skrzydłami" jest świetna <3 independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej współpracy! Też ostatnio otrzymałam swoją pierwszą propozycję od dresslinka i powoli przygotowuję swoją wishliste. Oczywiście wszystko poklikane :) POWODZENIA
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam z pytaniem o współpracę. Złożyłam zamówienie według instrukcji zawartej w mailu i kompletnie nie mam pojęcia co robić dalej. Uzupełnić formularz od Wester Union? I skąd wziąć linki? T_T Będę wdzięczna za pomoc

      Usuń
    2. Kochana naprawdę nie wiem co jest grane. Ja zamówiłam sobie ubrania wybierając chińska pocztę oraz zapłatę przez western Union i nie wypełniała żadnego formularza. Po ukazaniu sie tak zwanego rachunku jedyne co trzeba było zrobić to wysłać ' order number ' czyli numer zamówienia do osoby ktora zaproponowala Ci wspolprace tak ,aby dresslink zapłacił za ta paczke.

      Jeśli dalej masz z tym problem napisz do mnie w wiadomości prywatnej na Facebooku lub na maila i we dwie może uda nam się coś wymysleć 👍
      Tymczasem życzę powodzenia 😘

      Usuń
    3. Dziękuje za pomoc. Już wszystko gra.
      Zostałam "przeniesiona" spod skrzydeł Sliny do Carly i ona mi wszystko wyjaśniła. Namieszała tutaj Slina, która nie podała mi linku jaki powinnam umieścić po linku do ciuszków ;)

      Usuń
  3. Gratuluje pierwszej współpracy, ja także dostałam propozycje i powoli przygotowuje moja listę życzeń :) świetne rzeczy wybrałaś

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane w linki :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, też mam z nimi współpracę:)
    poklikałam, odwdzieczysz sie?
    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń