wtorek, 22 września 2015

PARIS - ostatni powiew lata

Cześć moje ślicznotki. Kolejna stylizacja specjalnie dla Was. Postanowiłam skorzystać z ostatniego powiewu lata i przygotowałam ostatnią, letnią stylizaje w tym roku. Zapraszam...



Jest to propozycja stroju na zwykłe letnie, ciepłe dni, których jeszcze w tym roku możmy się spodziewać. Stylizacje możemy użyć na luźny dzień w domu, na plaży, czy nawet na miasto. 
Mam nadzieję, że sytlizacja przypadnie Wam do gustu,a zdjecia idealnie oddadzą całość.
Niestety na poniektóryh zdjeciach widać jak zostałam pogryziona, ale mam nadzieję, że nie będzie to Wam aż tak bardzo przeszkadzało, wiecie same jak to jest w lecie. 
Wszystkie link do ubrań, znajdziecie na dole.
A więc, zapraszam Was poniżej, na outfit. :)


I poniżej , zrobi się trochę bardziej prywatnie,ale mam nadzieję, że nie będzie Wam to przeszkadzać :)  




Bluzka; NEW YORKER
Spodenki; PRIMARK
Japonki; PRIMARK
Okulary; H&M 
Torebka; ECHOPAUL 
Zegarek; niestety nie pamiętam, aczkolwiek zegarek jest firmy BELIOS.

Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu :) I będziecie oczekiwać na więcej.  

25 komentarzy:

  1. Stylizacja prosta, ale za to jaka fajna! Uwielbiam takie połączenia, przede wszystkim za to, że jest mega wygodnie :) Super zdjęcia. Zwłaszcza te, z twoim chłopakiem. Słodko razem wyglądacie <3

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhhh i juz mi sie zatesknilo za latem, moja ulubiona pora roku! A z taka figura, to crop topy bym caly rok nosila! :)

    Pozdrawiam!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twojej figurzę, również nic więcej nie potrzeba :)

      Usuń
  3. Super zdjęcia! Tęsknie za latem,bo za oknem deszcz,ale w sumie kocham jesień! Ostatnie zdjęcie jest urocze! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że u Ciebie również lato w pełni ;-) Przygotowałaś chyba najbardziej praktyczną stylizację na ciepłe dni, w takim stroju przynajmniej upały aż tak nie doskwierają ;) A poza tym całkiem fajne zdjęcia. Dziękuję za wizytę u mnie, jeszcze szykuję jeden letni post ;)
    Buziaki i uściski,
    Marentora
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę, jak tylko się pojawi ;)
      Korzystamy z ostatnich dni lata, bo niedługo złapie nas jesienna handra. :(

      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;)
    i szczęścia Wam życzę :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Outfit wakacyjny. Czekam na coś jesiennego ;)
    Zdjęcia świetne i zazdroszczę figury;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w najbliższym czasie coś takiego się pojawi :)

      Buziaczki i dziękuję :*

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia i fajna stylizacja ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna z Ciebie dziewczyna, zazdroszczę figury!. ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    geekbsf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym to ciepełko anie ta zimnice
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna a prosta stylizacja ;) masz bardzo fajną figurę ;)
    Zapraszam do mnie ;) rownież do obserwacji :)
    http://claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look beautiful dear! Love it♥♥

    chocolateandsunset.com

    OdpowiedzUsuń
  13. japonki boskie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja ;) szkoda, ze lato się już skończyło ;/ tęsknię za nim! I masz super figurę! Nic tylko brać z Ciebie przykład :D

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie proste zestawy, idealne na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post! ; -)))
    zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna propozycja dla każdej nastolatki w okresie letnim :) przypomniałaś mi jak wygląda lato w te chłodne zimowe dni ;)

    http://maniamodnegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń