niedziela, 11 października 2015

WHITE & SIMPLE

Cześć moje miłe. Dzisiaj przychodzę do Was z codzienną , mało '' wymyśloną '' stylizacją, która mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Stylizacja dość bardziej jesienna, więc akurat. Zapraszam. . .


Kochani dostałam sporo komentarzy do poprzednich stylizacji, z prośbami o bardziej codzienne i jesienne stylizacje. Właśnie dzisiaj do Was z taką przychodzę. Jest ona lekka, dość zwiewna, jeszcze na ostatnie dni lata-początki jesieni.  
Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba, a zdjęcia przypadną Wam do gustu. 
Wszystkie linki do ubrań znajdziecie na dole, tak jak zawsze.
Zapraszam Was na outfit! 


Bluzka ; DRESSLINK
Ramoneska ; PRIMARK
Apaszka ; H&M
Jeansy ; P.O.P SEVEN- Toruń 
Buty; DRESSLINK 
Zegarek; Niestety nie pamiętam, aczkolwiek zegarek jest firmy BELIOS.






Prosta stylizacja, która mam nadzieję, Was zainspiruję. Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Tymczasem czekam na Wasze komentarze.
 

33 komentarze:

  1. Sporo błędów może nie ortograficznych jak gubienie czy przekręcanie literek przeczytaj sobie proszę dobrze opis jak i tekst główny. Dużo za dużo zdjęć do jednego tematu , mogłaś wkleić po 3 zdjęcia do jednej stylizacji ,ta stylizacja jest zbyt prosta żeby dodawać tak dużo zdjęć , ona ma zachęcić dziewczyny krótko zwięźle lecz pięknie i na temat .ps .Na zdjęciach widać ,że jesteś strasznie spięta w ogóle nie na luzie .Musisz być bardziej pewna siebie i jeżeli coś robisz to rób to na 100%. Na zdjęciach widać jakbyś wciągała brzuch a przecież w tym chodzi o to ,żeby być sobą. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Cieszę się, że wyraziłaś swoją opinie. Natomiast uważam, że post jest całkiem dobrze wykonany. Przeczytałam go kilkakrotnie i poprosiłam również o opinie innych i nie widzimy niczego, co rzuciło by nam się w oczy. Jeśli znalzłaś, coś takiego podeślij. Na pewno zwrócę uwagę i to sprawdzę. Moim zdaniem blogerka, powinna zachęcać czytelników nawet w worku na śmieci. W moim zadaniu jest dobrze pokazać i zaprezentować te ubrania, pokazać; jak by wyglądały w różnych sytuacjach oraz z różnymi dodatkami lub bez nich. Co do komentarza z wciągającym brzuchem, nie rozumiem na jakiej podstawie mi to zasugerowałaś. Brzuch na każdym zdjęciu jest zasłonięty, a koszulka dość luźna. Po za tym, nie znasz mnie na tyle by sugerować mi, że nie jestem sobą.
      Miłego dnia.

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjecia , sliczna koszulka ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna figura bardzo śliczna stylizacja pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ramoneska i zegarek *.*
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z tymi wycięciami jest zjawiskowa! :)
    Zegarek też mi się bardzo podoba :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszulka z wyciętymi skrzydłami <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka jest świetna.
    Kiedyś próbowałam zrobić podobną, wycinając dziury własnoręcznie. :)
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również próbowałam własnych sił, robiąc małe DIY , szerze nie wyszło najgorzej. Może pojawi się na blogu :)

      Usuń
  8. Przepiękna stylizacja <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit ! :) / http://yamers.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! Takie opinie liczą się dla mnie najbardziej! Piękne baletki!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog: your posts very interesting and inspiring! And your photos are beautiful!
    I know that blog requires much time, but keep doing it!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This comment made my day :)
      Nice to hear, and I won't give up!

      Usuń
  13. Świetna stylizacja :)

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest tył tej bluzki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobną kurtkę! :3
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod stylizacjami w najnowszym poście? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia i śliczna bluzeczka! :) ubierałam się podobnie kiedy było jeszcze ciepło, teraz już za ziimno :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Outfit bardzo ładny, szczególnie bluzka. Podobają mi się te wycięcia.
    http://xnewagex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczna i skromna dziewczyna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey dear. Just looking for new blogs and I saw yours :D Its super nice. I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz :) Mam taka samą bluzeczkę tylko że czarną :)
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń