środa, 18 listopada 2015

Autumn Wishlist - DRESSGAL.COM

Cześć skarby! Dzisiaj przychodzę do Was z moją jesienną wishlist-ą ze sklepu DRESSGAL.COM. Jestem bardzo podekscytowana i chcę się z Wami podzielić perełkami, które w tym sklepie znalazłam! Zapraszam...


Firma DRESSGAL.COM, jest jedną z niewielu, która prowadzi tak ogromną działaność online. Posiada również, free shipping zone, także na co czekać! Świetna kreatywność, poświęcona głównie modzie damskiej! Wystarczy tylko, że zajrzycie na tą stronę i na pewno, zakochacie się w ubraniach oraz akcesoriach, które tam znajdziecie!

Jako jest to sklep ze Wschodu obowiązuje trochę inna rozmiarówka, ale wszystkie wskazówki są wypisane przy danym ubraniu. Zresztą sprawdźcie sami klikając w linki poniżej.
 
Dressgal, chwali się również wielofunkcyjnością, dlatego, że ich produkty są unikalne i można użyć je na mnóstwo sposobów. A szczególnie gadżety, które większość kobiet poszukuje. Nie ma co owijać w bawełnę zapraszam Was na moją wishliste.

Z racji tego, że mamy jesień i zbliżamy się do okresu bardziej zimowego, będąc to same perełki autumn-winter! <3

Zakochałam się w tym 'body'. Jest piękne, a wykorzystane jako bluzka zdało by idealną rolę. Bardzo, seksowne i kobiece. Bardzo modne w tym sezonie! 
Jakiś czas temu zrobiłam sobie kolczyć w języku, jak pewnie wiecie. I z miłą chęcia, chciałabym powiększyć swoją kolekcje! 
Piękna, czarna, seksowna a zarazem elegancka sukienka. Idealna na sylwestra! ;)  
Jakże, piękne, czarne kozaczki za kolanka. Bardzo modne w tym sezonie. Zastanawiałam się nad ich kupnem, a tu takie śliczności na stronie!
Spodnie, stylu 'boyfriend' są świetne. Idealnie ' wyprofilowane ' !
Wiele dobrego się o niej naczytałam , jak i usłyszałam. Chyba każda kobitka chciałaby w swojej kolekcji mieć takie cudo! 
Piękna, ciepła narzutka. Idealna na piękną , złotą jesień. Oversize i bardzo w moim stylu. 
 

To moja cała wishlista, jest o wiele więcej produktów z tej strony, które chciałabym, aby zagościły w mojej szafie, ale myślę, mój mały ' must have '
 
Jak Wam się spodobał post? Kliknijcie na link rzeczy w, której chcielibyście mnie zobaczyć. A w komentarzu napiszcie jaka jest wasza wishlista.

55 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy wybrałaś :)

    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie i sukienka <3 Na sylwestra idealna :)
    Poklikałam troszkę :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Te boyfriend są niesamowite i za super cenę. Dodatkowo przesyłka gratis to jest szok. magicstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!
      Muszą znaleźć się w mojej szafie!: )

      Usuń
  4. poklikałam!:)
    wszystkie komentarze i obserwacje oddaję, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :) oczywiście poklikałam :)
    pozdrawiam !
    smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Moja wishlista znajduję się na moim blogu :) Ja nazbierałam troszkę więcej rzeczy :D Ubrań nigdy dość :) Bardzo podobają mi się spodnie :) Są genialne!
    Poklikałam linki :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane ;* moglabys tez u mnie poklikac ?;*
    Swietne te spodnie ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Body są świetne, ostatnio bardzo spodobał mi się taki wiązany dekolt :) Oczywiście poklikałam.

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też i to bardzo. Muszę je mieć! <3

      Usuń
  9. Dziękuje komentarz !
    Mega blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To body i czarna sukienka są najlepsze! :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te długie kozaki są cudowne! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się bardzo spodobały! <3
      HIT SEZONY, A JAKIE WYGODNE MUSZĄ BYĆ! :)

      Usuń
  12. Świetne rzeczy! Szczerze mówiąc nie przeglądałam jeszcze oferty tego sklepu - z chęcią to zrobię!

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudenka tutaj masz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Body i płaszczyk piękne!! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne rzeczy.
    Poklikałam. Pierwsza rzecz- $5.98
    Czy mogłabyś poklikać u mnie? Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega sukienka na sylwestera <3
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane :) Zrobisz to samo u mnie ?
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/11/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Powchodziłam w linki :D Świetna lista !! W zamian za to mogłabym liczyc na obserwacje mojego bloga ?
    Odwdzięczę się tym samym ! Pozdrawiam :*
    ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna wish-lista, bardzo podobają mi się spodnie (kliknęłam) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ciuszki, poklikałam
    Mam prośbę, klikniesz też u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane ;) Może zgadzasz się na wspólną obserwację? :)
    Daj znać u mnie, odwdzięczę się ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się czarna sukienka :D
    Ja zapraszam na nowy wpis :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2015/11/jak-mozna-okreslic-porowatosc-wosow.html
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak to zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy ;) Poklikałam ;)

    Zapraszam do mnie :) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy blog ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie bluzki średnio mi odpowiadają bo mam rozmiar 65F i wyglądałoby to po prostu wulgarnie zamiast subtelnie i ładnie, a szkoda bo podobają mi się takie rzeczy. Kolczyk w języku to dla mnie zgroza ;) Mój jest taki jakby pocięty odkąd się urodziłam i nie lubię go pokazywać. Sukienka ładna, ale nie zmarzniesz w Sylwestra? :) Kozaki to nie moja bajka, zdecydowanie preferuję niskie buty, ale to kwestia gustu i figury :) Boyfriendy po prostu kocham <3 Coś cudownego <3 Muszę się wyposażyć w jak najwięcej par! A do czegóż służy ta szczotka? Płaszczyk śliczny :)

    Btw. jak starać się o współpracę? Na czym to polega? Zastanawia mnie czy to kwestia wiadomości mailowej czy jakiś inny sposób?

    Pozdrawiam :)

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do współpracy, to różnie. Zależy jaka firma. Jedne patrzą na liczbę obserwujących a drudzy na liczbe wyświetleń (w moim przypadku tak było). Ale racja, to kwestia wiadomości meilowej, albo firma się sama do Ciebie odezwie, lub gdy Ci bardzo zależy na współpracy to sama napisz. :)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  26. Kochana oczywiście masz moje wsparcie, linki klikniete :)

    Czy mogłabym liczyc na rewanż ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarna sukienka jest idealna, mój faworyt ze wszystkich rzeczy tu przedstawionych:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kozaki za kolanko są świetne, hit tej jesieni :)
    zapraszamy może u nas znajdziesz coś dla siebie:
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/11/zakochaj-sie-w-kardiganach.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz świetny gust! Według mnie najładniejsze są buty

    Ps. Zapraszam na new-story-blog.blogspot.com już jest drugi rozdział książki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne rzeczy,poklikałam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post czekam na moje kolczyki :*
    Zapraszam do mnie :)
    http://tiger-life-fit.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Narzutka i boyfriendy są super :) Naprawdę, masz świetny gust :) Już klikam :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam, nie długo więcej nowych postów :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy wybrałaś. Najbardziej spodobały mi się boyfriendy i body :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie! <3
    Zapraszam ;)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. good post!
    if you pick up dresses,glamchase long gowns uk reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń