sobota, 26 grudnia 2015

GREY & JEANS

Hej moje kochane! Dzisiaj to Was przychodzę z kolejnym outfitem. Dostałam od ' Mikołaja ' nowy sprzęt, więc wykorzystałam mojego chłopaka i ruszyliśmy w teren...
 Tak wiem, jest teraz zima i większość z Was się przerazi, ale był piękny dzień +16°C, więc postanowiłam zrobić Wam post z nowo nabytymi Bodami ze sklepu DRESSGAL. Ja w ten dzień miałam na sobie ubraną lekką koszule, którą i tak zdjęłam.Najprawdopodobniej będę tego żałować i się rozchoruję, no ale czas pokaże. Do tej stylizacji, również proponuję, jakiś delikatny płaszczyk, lub ramoneskę. Oczywiście jak kto woli, bo znam kilkoro zmarźlaków, którzy postawili by na grubą zimową kurtkę. No, ale cóż, trzeba się dostosować to tutejszej zimy i do tego, że każdy z nas ma inny organizm. Serdecznie zapraszam Was na zdjęcia, a wszystkie linki do ubrań jak zawsze znajdziecie na dole! :)




BODY ; DRESSGAL 
CZARNA BOXERKA ; PRIMARK 
SPODNIE ; P.O.P SEVEN - Toruń
BUTY ;  Kyle Shoes

MAM NADZIEJĘ, ŻE TA PROPOZYCJA DAŁA WAM JAKĄŚ INSPIRACJE, A CAŁY OUTFIT SIĘ SPODOBAŁ.
 

48 komentarzy:

  1. ja bym założyła jednak pasek do dżinsów. :) ale reszta spoko, świetne te buty i gratuluję prezentu świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, ze zaczynasz dopiero, wiec dodałam Cię do obserwowanych. Piszesz w profilu, że masz kanał na yt tylko jak Cię znaleźć? Mogłabyś wrzucić do mnie na bloga linka? Ja też dopiero zaczynam z yt. :)

    xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak w wolnej chwili na pewno zajrzę na twojego bloga, a przy okazji wrzucę swój link :)

      Usuń
  3. Świetnie wygladasz , ale jak by załozyć tą koszulke samą to wszystko znalazło by sie na wierzchu ;)
    znalazłas dobre rozwiązanie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś tam się udało stworzyć :P chociaż, szczerze mówiąc jakby dobrze, te wiązania uregulować, to na jakąś imprezę wieczorem te body by się świetnie sprawiły :)

      Usuń
  4. Świetne zestawienie i zdjęcia w bardzo fajnym miejscu :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem u siebie, ale jakieś miejsce się znalazło :D :P

      Usuń
  5. Oo świetne jest to body!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi się bardzo podoba! Zdjęcia wyszły znakomicie!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo atrakcyjnie pasuje do ciebie taki styl pozdrawiam :P
    Zapraszam do mnie - klik... i już <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne jest te body
    chciałam zamówić, ale ten dekold mnie przerażał
    a Ty fajnie sobie z tym poradziłaś
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Body jest całkiem fajne, a kiedy pobawimy się regulacją całkiem fajnie sprawdzi się na wieczór. Po za tym, jest świetnie wykonane i materiał jest milusi. ( Jak z nie jednej sieciówki. ) Mogę polecić :)

      Usuń
  9. Super zestawienie :) Powiem Ci, że zazdroszczę Ci biustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, miło mi to słyszeć. Zwłaszcza, że zawsze na niego narzekałam ;P

      Usuń
  10. jeeeju ale masz super biust zazdroszcze <3
    Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze miałam kompleks na jego punkcie :P
      Na pewno, zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  11. Body świetne, chętnie bym sobie takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, świetny gatunek materiału i super się prezentują :) Zajrzyj w link :)

      Usuń
  12. jeszcze nigdy body nie nosiłam,chyba pora to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie :) Jak raz spróbujesz to już nie zrezygnujesz :P

      Usuń
  13. bardzo ladnie wygladasz! swietne body :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujące to body, w dodatku w moim ulubionym, szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam kolor szary :) zupełnie uniwersalny <3

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Się ćwiczy to się ma haha :) Dziękuję :)

      Usuń
  16. Pięknie i bardzo uwodzicielsko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję. :* Będzie mi niezmiernie miło jeżeli soę odwdzęczysz natomiast wracając do tematu stylizacja jest jak najbardziej w moim stylu. Ostatnio na choies widziałam sukieneczkę,która miała dosłownie takie same sznureczki jak twoje body. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :*

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/sylwestrowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukieneczka tez by się przydala. Dzięki,za wiadomość, bo takiej szukalam. W wolnej chwili na pewno zajrzę na twój blog :*

      Usuń
  19. ŚLICZNIE WYGLĄGASZ! Gdzie kupiłaś tą bluzeczke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana link jest na dole postu. Są to body ( Dresslink ) . Serdecznie je polecam :)

      Usuń
  20. Piękne masz włosy! Pozdrawiamy Cię!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U nad od dzisiaj tyyyyle śniegu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Brakuje mu tu paska:)
    Zazdroszczę tak pięknych włosów!!

    Ślicznie dziękuję za mega komentarz. Bardzo mu miło:)
    Pozdrawiam, buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Brakuje mu tu paska:)
    Zazdroszczę tak pięknych włosów!!

    Ślicznie dziękuję za mega komentarz. Bardzo mu miło:)
    Pozdrawiam, buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba, w dodatku masz takie śliczne włosy *_*.
    http://judasablog.blogspot.com/ Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, zależy mi na obserwujących, więc jeżeli temat mojego bloga Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. body są świetne :) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz super figrurę!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zestawienie i ślicznie podkreśla Twoją figurę :) Takie body nie przekonywało mnie, bo zazwyczaj jak je gdzieś widzę, to kobiety nie mają nic pod spodem ;P ale jak ubrałaś pod nie bluzkę, to naprawdę spodobało mi się w tym wydaniu :)
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam dziewczyny w spodniach jeansach. Jest to bardzo seksowne u kobiet.

    OdpowiedzUsuń