niedziela, 28 lutego 2016

CHOIES - WISHLIST

Cześć skarby! Dzisiaj przychodzę do Was z moją kolejną wishlist-ą ze sklepu CHOIES.COM Jestem bardzo podekscytowana i chcę się z Wami podzielić perełkami, które w tym sklepie znalazłam! Zapraszam...

Firma CHOIES.COM jest jedną z niewielu, która prowadzi tak ogromną działaność online. Posiada bardzo atrakcyjne, unikalne ciuszki, które przykują uwagę kobiet jak i mężczyzn. Firma oferuję również, free shipping zone, także na co czekać! Świetna kreatywność, poświęcona głównie modzie damskiej! Wystarczy tylko, że zajrzycie na tą stronę i na pewno, zakochacie się w ubraniach oraz akcesoriach, które tam znajdziecie!

Jako jest to sklep ze Wschodu obowiązuje trochę inna rozmiarówka, ale wszystkie wskazówki są wypisane przy danym ubraniu. Zresztą sprawdźcie sami klikając w linki poniżej.
 
Znajdziecie tam bardzo wiele klasyków, jak i bardziej niespotykane ubrania. Strona jest bardzo luksusowa, jak i znajdujące się na niej rzeczy. Bez owijania w bawełne, zapraszam na moją wish-listę.

Od bardzo długiego czasu szukałam własnie takiego 'sweterka'. Wydaję się być po prostu idealny. Jeśli podoba się Wam tak samo jak mi, klik w link powyżej :) 

Sweterki na jedno ramie, są zawsze bardzo modne, wiec powinny znaleźć miejsce w Waszej szafie. Dostępne są w 2 kolorkach. Zajrzyjcie w link powyżej :) 

Bardzo przykuł moją uwagę. Jest to bardzo prosty sweterek, ale moim zdaniem również efektowny. Idealnie sprawdzi się do Jeansów, a nawet to szarych leginsów w sportowym wydaniu.

Jak wiecie wiązania na dekolcie są bardzo modne. Tutaj jak widzicie nie ma wielkiego wycięcia, a całość prezentuję się estetycznie. Wydaję mi się, że będzie pasować do każdej sylwetki.

Śliczna, efektowna i bardzo seksowna sukienka. Która skradnie serce nie jednego mężczyzny. Jeśli się Wam podoba zajrzyjcie w link. Jest dostępna w innych kolorach.

Od bardzo dawna szukałam leginsów lub spodni moro. Nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego koloru. A tu proszę, znalazły się na stronce.

Śliczne jeansy z niewielkimi dziurami. Jak sami widzicie wyglądaja bardzo estetycznie i na pewno nie jedna z nas chciałaby takie w swojej szafie. 

Piękne, bardzo ekskluzywne szpilki, które będą pasować do wielu stylizacji. Są dostępne w innych kolorkach. Klik w link :) 

To moja cała wishlista, jest o wiele więcej produktów z tej strony, które chciałabym, aby zagościły w mojej szafie, ale myślę, mój mały 'must have'.
Jak Wam się spodobał post? Kliknijcie na link rzeczy w, której chcielibyście mnie zobaczyć. A w komentarzu napiszcie jaka jest wasza wishlista.
 

9 komentarzy:

  1. Gratuluje współpracy! Cudne rzeczy ;3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj w tych szpilkach to chyba bym się zabiła 😂 Ale przeswietne są te legginsy moro i dżinsy z dziurami na kolanach 👌 I w zasadzie swetry też niczego sobie😉

    Obserwuję Cię już od dłuższego czasu i właśnie zastanawiałam się gdzie Ty jesteś i dlaczego tak długo nie ma nowego posta ale na szczęście wrocilas ^_^

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. Niestety ostatnio nie miałam czasu, dlatego że byłam na krótkich wakacjach. Po za tym rozkręcam youtube, więc tam jest mnie więcej: https://www.youtube.com/channel/UCVZkD-_dVgRw1wx8IgVH0hQ

      Usuń
  3. Ten sweterek różowy na jedno ramię jest śliczny, tak samo ta dopasowana szara sukienka, chętnie bym ją założyła. Ostatnio dużo się słyszy o tej stronie, może kiedyś akurat coś kupię w przypływie pieniędzy! Poklikane.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystie rzeczy sa naprawdę śliczne! Gratuluje i życzę dalszej, oczywiście owocnej współpracy, poklikane :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy wybrałas <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń