środa, 6 kwietnia 2016

TWO OUTFITS WITH CHOIES

Cześć kochane! Wiem będziecie krzyczeć, że długo już mnie tu nie było. Natomiast przygotowałam dla Was stylizacje! A dokładniej dwie stylizacje, które mam nadzieję, że Wam się spodobają! Niestety aparat odmówił posłuszeństwa, więc zdjęcia nie będą najlepszej jakości. Mam nadzieję, że mimo to post będzie dla Was znośny..
Jak mogłyście się domyśleć, podjęłam współprace z firmą CHOIES i właśnie dzisiaj mam Wam do pokazania ubranka z tej strony! :)
Oczywiście jak to ja, poszłam w klasykę, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Nie ociągając zaczynamy. 
 Sukienka w krate; CHOIES

Ramoneska; CHOIES 

Jeśli jesteście ciekawi jakich kolwiek innych ciuszków, które znalazły się w tej stylizacji piszcie koniecznie na dole, a ja na pewno odpowiem.

ŁAPCIE OPENBOX


 

33 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja absolutnie w moim stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje bardzo mi się podobają ;)
    super filmik
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta beżowa narzuta, jednak koszula w kratę lepsza ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest rownież moim faworytem! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam aparat odmówił posłuszeństwa, ale coś udało mi się wybrać! :*

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcie, wyjątkowa stylizacja oraz ładne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, zwłaszcza pierwsza ;) Ramoneska prezentuje się naprawde ładnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ramoneska! Te materiałowe wstawki są bardzo ciekawe !^^
    Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się ich nie spodziewałam! Ale po mimo wszystko przypadły mi do gustu! :)

      Usuń
  9. Pierwsza super :) druga też ok.
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacje, obie bardzo mi się pobają
    ta kurteczka z drugiej stylizacji jest piękna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka cudowna a do filmiku jescze wrócę :* :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuszki, filmik oglądałam z zapartym tchem :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba!~:*
    Zostaję na dłużej! <3
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci, ze zupełnie przypadkiem, a mianowicie Twoim łańcuszkiem przeniosłaś mnie 6 lat wstecz do czasów mojej wielkiej wakacyjnej miłości, haha! Dzięki, zabawne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :).
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. obie mi się bardzo podobają :)

    xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś strasznie śliczna, cudowne stylizacje <3

    http://foylivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń