poniedziałek, 2 maja 2016

TWO OUTFITS - TWO DIFFERENT STYLES


HEJO, HEJ!
Mam dla Was kolejnego pościaka z dwoma stylizacjami! Przez ten ostatni czas sporo mysłałam nad swoim blogiem jak i działalności na YT. Blog będzie poświęcony tylko i wyłącznie outfit-om ♥
Jeśli jesteście ciekawi co mam dzisiaj Wam do pokazania to zapraszam Was na dalszą część posta...

Tak jak napisałam powyżej chcę zmienić troszkę swoją aktywność na blogu. Dlatego też niedługo możecie się spodziewać notki informacyjnej na temat zmian.

Tymczasem zacznijmy od tego, że znów przyszła do mnie paczka z CHOIES. A w niej znalazłam świetne ciuszki, w których dzisiaj się Wam zaprezentuję :)

ZACZYNAMY!
1st one:

Stylizacja nr1, jest bardzo prosta oraz efektowna. Uwagę przykuwa odkryty brzuch, koronka oraz bardzo efektowne spodnie emitujące dziury. Koszula tonuję całość wraz z sportowym obuwiem.
Całość prezentuję się tak.


2nd one: 
Stylizacja nr2, jest bardzo spokojna. Można też nazwać ją elegancką. Rozcięcie na plecach nadaję pikanterii i seksapilu. Biżuteria idealnie dopełnia stylizacje. Dodatkowo sportowe buty zmieniają stylizacje w luźną i na topie. 
 Całość prezentuję się tak. 


Łapcie filmik z OpenBoxem:
 Czarny Topik - CHOIES
Golfik - CHOIES
Spodnie NR1 - THE LIMITED 
Spodnie NR2 - NEW LOOK
Okulary i Naszyjnik -  PRIMARK 
Buty Nike - NIKE 
Białe Buty - NEW LOOK
 To by było na tyle. Dajcie koniecznie znać w komentarzu co myślicie o tych stylizacjach i która Wam bardziej się podoba?

13 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego ale 1 stylizacja kojarzy mi się z Coachella!
    Jest superowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Top jest cudowny i od dawna na taki poluję!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne rzeczy, strasznie podoba mi się ten golf :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje bardzo mi się podobają ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik :) Drugi zestaw mnie zachwycił!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju, jak pięknie wyglądasz! Świetnie dobrane rzeczy! <3
    Bużka :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, pierwsza stylizacja jest super, całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna dziewczyna z Ciebie:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne outfity *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje, linki choies poklikane :)


    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje :) zapraszam do mnie na konkurs http://swiatmylady.blogspot.com/2016/05/urodziny-bloga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń