środa, 15 czerwca 2016

3 DNI - 3 STYLIZACJE

Dzień Doberek! 
Przychodzę z nowościami od CHOIES! Z nowymi aż trzema stylizacjami! Ta sama osobowość a trzy inne stylizacje! Sprawdźcie sami! ♥

 Ostatnio sama siebie nie poznaję. Pojawia się u mnie coraz większe zamiłowanie do mody. Swój własny styl, pomysły, DIY.  DLATEGO TEŻ POSTANOWIŁAM, ŻE TEN BLOG POŚWIECĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE MODZIE! Jeśli będziecie zainteresowani moim codziennym życiem, makijażem, tagami i luźnymi pogadankami zapraszam Was na mój kanał na YouTube - NataliStylee's

A więc nie odbiegając już więcej od tematu zapraszam Was na 3 stylizację przygotowane prze ze mnie z ubrankami z CHOIES

STYLIZACJA NR1. 

Moje drogie. Coraz większymi krokami zbliża się lato. Odsłaniamy nasze największe ''zmory'' lub największe atuty. Myślę, że ta stylizacja jest w sam raz na rozpoczęcie letniego sezonu. Jest dziewczęca, lekka a zrazem intrygująca.  Kolory świetnie ze sobą współgrają i tworząc estetyczną całość. 
Jak możecie zauważyć bluzka ma dość spore wycięcia po bokach. Jest to jeden z moich ulubionych krojów bluzek. Dlaczego? Są zwiewne, lekkie i możemy je wystylizować na różne sposoby. Stylizacja prosta i na temat. Niby nic a jednak coś. Poszarpane spodenki, ciekawy kolor koszulki z wycięciami przykuwa uwagę. Stylizacja nada się idealnie na wyjście z koleżankami, na miasto i na wieczorny spacer.
Bluzka - H&M 
Spodenki - CHOIES
Buty - NEW LOOK 

STYLIZACJA NR2.

Większość z Nas marzy już o wypadzie nad morze lub chociażby nad jezioro. Wbijemy się w piękne stroje kąpielowe i będziemy mykać po plaży. Mam super rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią w kółko się przebierać ze stroju kąpielowego w ubrania lub też nie lubię nakładać na siebie sterty ubrań podczas upałów. W tej stylizacji na pierwszy rzut oka widzimy piękny, falowany kombinezon. Niestety jest on przezroczysty. Ja postanowiłam, że biały stanik i majtki z wyższym stanem dadzą radę.  Myślę, że ta stylizacja jest w sam raz na plaże, jezioro lub na upalne dni.  Biel świetnie podkreśli opaleniznę. Dodatkowo kombinezon możemy wystylizować na różne sposoby - WIECZOROWO - DNIOWO - IMPREZOWO. To tylko zależy od Was. Jest bardzo seksowny bo odkrywa sporo ciała. Aczkolwiek powiem śmiało, że jest zarówno zwiewny przez co wyglądamy świeżo i atrakcyjnie. W tej stylizacji postanowiłam, że postawie na dwie różne opcje obuwia. Jedne sportowe, które nadadzą stylizacji lekkości. A drugie troszkę bardziej eleganckie, które świetnie podkreślą nasze nogi i nadadzą całości elegancji.




Kombinezon - CHOIES
Buty nr1 -  NEW LOOK
Buty nr2 - DEICHMANN

STYLIZACJA NR3.


Jak wiecie lubię lekkość, dziewczęcość i kobiecość. Hmmm... ale czemu by tu sobie nie zaszaleć. Spodnie moro, kolory Khaki są teraz bardzo modne. Dlatego dzisiaj właśnie mam dla Was stylizacje bardzo sportową, która podkreśli sylwetkę, ale nie będzie wyglądała wulgarnie. Starałam się, aby kolorystyka stroju za bardzo od siebie nie odbiegała. Postawiłam na stonowane kolory, którym mogłam zaufać. Taką stylizacje możemy przemycić w centrum, na imprezie lub spacerze. Czemu by nie?


Bluzka -  CHOIES
Spodnie: TSI
Czapka - NEW YORKER
Buty - NIKE
 A NA ZAKOŃCZENIE MAM DLA WAS COŚ SPECJALNEGO: 


Napiszcie mi koniecznie jaka stylizacja Wam najbardziej się spodobała w komentarzu. Buziaki ;* 

16 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje ale chyba najbardziej podoba mi się 3 ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja spodobała mi się najbardziej!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty i spodnie moro super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważne stylizacje ;) 3 najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobał mi się outfit numer 2 ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja nr 2 najlepsza ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się 2 stylizacja ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie 3 stylizacje są cudowne! Pierwsza jest taka luźna, codzienna. Druga festiwalowa, a trzecia sportowa. Chyba najbardziej do gustu przypadła mi ostatnia! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza ostatnia stylizacja! *.*
    Życzę udanych wakacji ! :)
    http://yamers.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 najlepsza, do tego super miejsce :3, ale 3 też bardzo fajna.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje, podobają mi się spodnie moro i krótkie spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje! <3
    Najbardziej podoba mi się ta nr.2.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe stylizacje !
    nr 2 cudowna !
    zapraszam do mnie http://emptyy-promises.blogspot.com/ :)
    możesz dać łapkę w górę, będę bardzo wdzięczna ;) https://www.facebook.com/Empty-promises-blog-1122866627746848/ ')

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi...
    I follow you. I hope you follow me.
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej spodobała mi się druga :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń