sobota, 16 lipca 2016

Wakacyjny minimalizm - to jest to!

Witajcie kochane! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi trzeba stylizacjami. Dziś postawiłam na minimalizm. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo sobie cenie klasykę. Zawsze jak lecę na jakieś wakacje staram się ograniczyć bagaż. W dzisiejszym poście, chce Wam pokazać jak wyglądać ładnie, ciekawie - przy pomocy kilku dodatków.
 6268034234


Stylizacja 1

Stylizacja jest bardzo lekka, zwiewna i wygodna. Jak możecie zauważyć są to bardzo stonowane kolorki, które nie wybijają się zbyt mocno. Dlatego też ta sytuacja zda się w różnych sytuacjach. Płaskie lub sportowe buty stonują stylizację. Natomiast szpilki i ostrzejszy makijaż nadadzą kobiecości i pazura. 
 

 Czy kolor tych spodenek nie jest piękny? Jasny jeans idealnie podkreśli opaleniznę. 
Dodatkowo te modne poszarpania! 
Bluzka; CHOIES
Spodenki; CHOIES
Narzutka; PRIMARK
Torebka; ECHOPAUL
Dodatki; Jubiler

Stylizacja 2

Stylizacja jest doskonała na chłodniejsze dni lata. Co takiego przykuwa jej uwagę? Śmieszna koszulka i małe dodatki! Kolejna lekka - sportowa i prze de wszystkim minimalistyczna stylizacja. Dlaczego by nie? Same sprawdźcie. Kolory są świetnie połączone ze sobą. Ciemny jeans podbije kolor koszulki wraz z jej nadrukiem. 

  Bluzka; CHOIES
Spodnie; NEW LOOK
Dodatki - Okulary; PRIMARK
Dodatki - Branzoletki; H&M

Stylizacja 3

 Białe koszulki z czarnym nadrukiem są w tym roku bardzo mocne. Były modne już w zeszłym sezonie. Mi dalej kradną serce. Uważam, że nadają  ''szyku'' stylizacji. Dodatkowo biel podkreśli waszą opaleniznę. Dłuższe - luźniejsze koszulki super się sprawdzą w upalne dni. Kiedy skwar za oknem nie mam ochoty na nic obcisłego. Wtedy sięgam po oversize-ową koszulkę.
Bluzka; CHOIES
Spodenki; TOP SHOP 

W wakacje zazwyczaj spędzam czas aktywnie, więc staram się wybierać jak najbardziej wygodne buty. Moimi ulubieńcami są; balerinki, trampki/adidasy, japonki/sandały.

Macie jakiś swoich ulubieńców? 
Balerinki; PRIMARK
Trampki; NEW LOOK
Japonki; PRIMARK

Tak jak tytuł posta mówi stawiam na minimalizm. Moimi ulubionymi są gumowe branzolety lub delikatne srebre/złote dodatki. 

Mam nadzieję, że ten post się Wam spodobał. Na co Wy stawiacie w ciągu upalnych dni? Minimalizm czy może pełne wakacyjne szaleństwo? 






61 komentarzy:

  1. Stylizacja nr1 zdecydowanie najlepsza! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie stylizacje świetne ;) uwielbiam takie klasyczne stylizacje ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej spodobała mi się 1 stylizacja :)
    rzeczywiście spodenki są piękne! ostatnio strasznie spodobał mi się ten krój;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio uwielbiam minimalizm! Stylizacje stworzyłaś świetne, idealne na laaato ;-)
    xoxo, u mnie też mały minimalizm:
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się 1 stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zestawi i ostatni najbardziej w moim guście jest <3 rewelacja!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany post. Zdjęcia super! Wszystkie stylizacje trafiły w mój gust! Twoja figura zachwyca! <3
    Ja w wakacje lubię postawić na minimalizm. Jakaś fajna koszulka, szorty, opasko-wianek i zwykłe adidasy. Wygodnie i modnie zarazem! :)Czasami jednak mam ochotę zaszaleć i ubieram sukienki, spódniczki. Wszystko starannie dobieram. Lecz często jest mi niewygodnie i rezygnuję z takiej stylizacji bardzo szybko. ;)
    Buźka!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jest bardzo fajna :) Podoba mi się. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda stylizacja jest świetna :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza stylizacja najlepsza :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda jest fajna, pierwsza może najlepsza. Wygladasz mega seksownie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie trzy stylizacje sa ładne, jednak najbardziej urzekła mnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja najlepsza ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, proste, letnie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czasem im mniej elementów w stylizacji, tym lepiej :) ciekawe zestawy :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta bluzeczka z Barbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się 1 i 3 stylizacja ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega spodenki z pierwszej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very nice pics! Have a lovely Day! 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj gdzie to lato :D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie to lato..właśnie :c -8 za oknem i śnieg brrrr :(
    Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz ładną figurę :) Chciałabym już ciepełko :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, patrząc na Twoje zdjęcia zatęskniło mi się za latem. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Po Twoich postach wywnioskowałam, że jesteś przesympatyczną osobą, dodatkowo pełną pasji :) coś pięknego!
    Trzymam kciuki i życzę Ci abyś nigdy nie przestała rozwijać swojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne stylizacje :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja numer dwa to mój ulubieniec z całego zestawienia :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Takimi zestawami przypomniałaś mi ciepłe letnie dni do których niestety jeszcze długa droga, ale całkiem przyjemnie oglądało się takie lekkie zestawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. najbardziej podoba mi się stylizacja numer 1, uwielbiam crop topy, a kardigan sprawia, że stylizacja jest skromniejsza, no i te cudne spodenki... :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zestawy :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  34. 1 stylizacja skradła moje serce :) wyglądasz wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Minimalizm jest boski! :) Pięknie Ci w każdej! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham minimalizm :) Pięknie ci w każdej stylizacji ;)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie <3 Chcę już lato! :*


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale mega! Zapraszam do mnie!!!❤️

    OdpowiedzUsuń
  39. Każda stylizacja mi się podoba :) Ale najbardziej chyba trzecia :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. First look is amazing!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zestawy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz! Zestaw nr 1 wymiata :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia, aż zatęskniłam za wakacjami.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Patrząc na Twoje zdjecia od razu mam ochotę założyć szorty! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne stylizacje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  47. 1 stylizacja najlepsza, cudowne są te spodenki. Masz piękne włosy! Obserwuje :*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne stylizacje. Jedynie nie podobają mi się spodenki z pierwszej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Very nice photos, my dear;)

    I love all of your looks a lot and will follow your blog now;)

    Hugs from Germany;)
    Isa

    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie zgrabne ciało ze trudno sie skupic na stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Great pictures dear, I like it. Just followed you, visit my blog if you want :)

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń